۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

از دکتر عليرضا نوری زاده متنفر شدم


من واقعا از سيمای جمهوری اسلامی به خاطر افشا کردن دکتر عليرضا نوری زاده متشکرم. اصلا اين برنامه را که ديدم حال ام بد شد. از آقای نوری زاده متنفر شدم. والله من به دليل اينترنت کم سرعت (نام آبرومندانه اينترنتی که در ايران داريم) نتوانسته بودم، فيلم مزبور را که جنگ رسانه ها نام داشت ببينم، ولی وقتی به اينترنت پر سرعت دسترسی پيدا کردم، توانستم اين فيلم را ببينم و روشن شوم. واقعا چقدر بدم آمد از آقای نوری زاده وقتی فهميدم با جمهوری اسلامی از ابتدا سر ناسازگاری داشته. برای مطبوعاتِ قبل از انقلاب می نوشته. توان و قدرت نگارشی داشته که مدير فلان مجله با مقامات مسئول برای شاغل کردن او صحبت کرده. با تعداد زيادی جُنگ ادواری در زمان پيش از انقلاب همکاری می کرده. نويسنده راديو تلويزيون ملی ايران بوده. به لبنان رفته و عربی ياد گرفته. به عنوان مسئول مجله با رضا براهنی و احمد شاملو و "امثال آن ها" کار کرده. از مصدق دفاع کرده. بيانيه های متعدد در محکوميت جمهوری اسلامی امضا کرده... و بالاخره طرفداری از جنبش سبز کرده.
واقعا آقای نوری زاده من شما را اين طور نمی شناختم. از تلويزيون حکومت اسلامی بسيار متشکرم که شما را به من شناساند. کاش از اين برنامه ها بيشتر درست کنند و ما امثال شما را دقيق تر بشناسيم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر