۱۳۹۱ اسفند ۹, چهارشنبه

حدادعادل: در برابر اهانت‌های مطهری به احترام پدرش سکوت می‌کنم

حداد عادل در پايان در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا در خصوص اينکه رئيس ستاد انتخابات جبهه ايستادگی پيش از اين اعلام کرده بود که وی برای رايزنی با اين جبهه اعلام آمادگی کرده است، گفت: شما اشتباه می‌کنيد نام من در اين ميان نبوده است آقای ولايتی قرار است با اين جبهه رايزنی کند اما من نه.

ايلنا: حداد عادل در خصوص توزيع بيانيه‌ای در مجلس شورای اسلامی که توسط علی مطهری صورت گرفته بود، گفت: من هميشه به احترام پدر مطهری در برابر اهانت‌های وی سکوت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ايلنا، غلامعلی حداد عادل نماينده دور نهم مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درخصوص نقش رسانه‌ها در آستانه انتخابات عنوان کرد: رسانه‌ها بايد به برگزاری يک انتخابات خوب کمک کنند اميدوارم ما هم انتخابات خوبی داشته و هم انتخاب مناسبی داشته باشيم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا کانديدای مطرح شده جبهه پيروان خط امام و رهبری به ائتلاف سه گانه اضافه شده‌اند گفت: هنوز از معرفی افراد جديد به اين ائتلاف خبر ندارم.
حداد عادل همچنين در خصوص مطرح شدن نام وی به عنوان يکی از گزينه‌های جبهه پايداری گفت: اين حرف در حد گمانه زنی‌های رسانه‌ای است.

اين نماينده مجلس شورای اسلامی همچنين در خصوص طرح مجلس مبنی بر کاهش تعطيلات رسمی کشور که قرار است طی روزهای آينده مورد بررسی قرار گيرد، گفت: من با تجربه حدود ۱۴ ساله‌ای که در مجلس دارم تصور نمی‌کنم اين کار امکان پذير باشد البته اين طرح را هم نديده‌ام، اما دراينکه به نتيجه برسد ترديد دارم.

حدادعادل همچنين در واکنش به نامه علی مطهری که در مجلس توزيع شده است عنوان کرد: به احترام پدر وی هميشه در برابر اهانت‌های مطهری سکوت می‌کنم.

وی در پاسخ به اين سوال که منابع مالی ائتلاف سه گانه چگونه تامين می‌شود، خاطرنشان کرد: ما تاکنون خرجی نداشته‌ايم البته برای آينده آن نيز تا به امروز فکری نکرديم.

حداد عادل در پايان در پاسخ به سوال خبرنگار ايلنا در خصوص اينکه رئيس ستاد انتخابات جبهه ايستادگی پيش از اين اعلام کرده بود که وی برای رايزنی با اين جبهه اعلام آمادگی کرده است، گفت: شما اشتباه می‌کنيد نام من در اين ميان نبوده است آقای ولايتی قرار است با اين جبهه رايزنی کند اما من نه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر