۱۳۹۰ بهمن ۱, شنبه

دریغ از یک جو غیرت در رگ ما ایرانیان

بهتون برخورد؟ می‌خوای فحش و ناسزا بدی یا اینکه ادای روشنفکرا رو دراری و از طریق دیالوگ و گفتگو من رو بشونی سر جام.نه عزیز.من نه خارج نشینم( که البته اون بیچاره‌ها هم بدبختی خودشون رو دارند و آرزوی یک وطن آزاد رو دارند) و نه مرفه نشین بی‌ درد.چهار ماه زیر بدترین شکنجه‌ها و آزار و اذیتهای سپاه و اطلاعات بودم بخاطر پاره کردن عکس آقا توی خیابون.وقتی‌ برگشتم مادرم ۶۳ روز از مرگش میگذشت.پدرم بعد از دستگیری من لال شد و هنوز که هنوزه حرف نمیزنه.هر روز به این امید از خواب پا میشم تا شاید حرکتی‌ به وجود بیاد تا ضربه نهایی که تغییر رژیم باشه به چشم ببینم ولی‌ انگار نه انگار که در شهر خبری است.ولی‌ وقتی‌ میای سراغ نت فکر میکنی‌ همین فردا انقلاب می‌شه.تمام کشورهای دنیا با فشار و تحریم اقتصادی علیه جمهوری اسلامی راه را برای  یک جنبش دیگر در ایران و تغییر رژیم باز کرده اند تا از این راه مردم خود باعث تغییر رژیم بدون دخالت نظامی و خارجی شوند.ما مردم هم نشسته ایم و قیمت ثانیه‌ای دلار و طلا را در بازار بر روی وبلاگ‌های شخصی‌ مان میگذریم ، در بالاترین نان به هم قرض میدهیم و امتیاز بیشتر میگیریم و خر کیف میشویم.ای کاش یک جو غیرت همان عربهای سوسمار خور سوریه(البته به قول وطن پرستان) در رگ ما جریان داشت...

۱ نظر:

  1. حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده سپاه امام مهدي عج و پیروی از ایشان راه نجات از فتنه ها

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=103:1389-11-06-21-02-04&catid=52:zohor

    آيت الله بهجت(ره):

    من (برای رهبری) بهتر از ايشان (آیت الله العظمی خامنه ای) سراغ ندارم...

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=156&catid=45

    پاسخحذف