۱۳۹۰ آذر ۶, یکشنبه

راهنما، پسر سرهنگ را لو داد

فرار "سیف الاسلام قذافی" به کشور نیجر را داشت، پسر دیکتاتور را لو داد.
 راهنما، پسر سرهنگ را لو داد

به گزارش خبرگزاری رویترز از شهر زنتان، "یوسف صالح حطمانی" راهنمای سیف الاسلام، گفت:با نیروهای انقلابیون در جنوب لیبی تماس برقرار کردم تا آنها را از زمان عبور کاروان حامل سیف الاسلام از این منطقه مطلع کنم.
حطمانی از شهر زنتان که سیف الاسلام در آن در یک مکان نامعلومی نگهداری می شود، گفت: به گونه ای رفتار کردم که سیف الاسلام به من اعتماد کند و نشان دادم که من نیز به او اعتماد دارم.
وی افزود:با مبارزانی که سیف الاسلام را بازداشت کردند، قرار گذاشتم که وی را در منطقه صحرایی که با منطقه ای مرتفع احاطه شده است، غافلگیر کنند.
بر اساس این گزارش 10 مبارز از شهر زنتان و 5 نفر از قبیله حطمانی در منطقه مورد نظر کمین کردند که به بازداشت سیف الاسلام منجر شد.
رویترز افزود: مشخص نیست که آیا حطمانی از ابتدا قصد داشت که سیف الاسلام را به دام بیاندازد یا اینکه پس از مشکوک شدن به آنان که قصد داشتند وی را پس از عبور از مرز به قتل برسانند، نقشه به دام انداختن سیف الاسلام را طرح ریزی کرده است.
این صحرانشین از ذکر جزئیات در مورد زمان یا شیوه برقراری ارتباط با رزمندگان لیبیایی خودداری کرد و گفت: مطمئنم که سیف الاسلام و محافظانش که مسلح بودند، قصد داشتند وقتی به مرز رسیدند، من را بکشند.
صحرا نشین گفت: هنگام دستگیری سیف الاسلام، کمتر از 5 هزار دلار همراه او بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر